­
Dostosuj preferencje

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci sprawnie poruszać się po witrynie i wykonywać określone funkcje. Szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie znajdziesz poniżej w każdej kategorii zgody. Pliki cookie, które są sklasyfikowane jako „Niezbędne”, są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.

Zawsze aktywne

Pliki cookie funkcjonalne pomagają w wykonywaniu pewnych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Zawsze aktywne

Dane analityczne zbierane za pomocą tych plików cookie pomagają nam zrozumieć Twoje zachowanie i preferencje. Na przykład rejestrujemy, jak często odwiedzasz naszą witrynę i jak długo ją przeglądasz. Pomaga nam to zidentyfikować, jakie zmiany wprowadzić, aby ulepszyć witrynę i jakie produkty dodać do naszej oferty.

Zawsze aktywne

Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizowania kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pozwala nam zapewnić użytkownikom lepsze doświadczenia.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Entrepreneurial learning in Bosnia and Herzegovina education systems – Phase II – project realized in cooperation with EPRD

The overall objective of the project was to contribute to increased employability of the labor force through reducing a gap between systems of education and labor. The specific purpose of the project was to further develop human resources and institutional capacities in entrepreneurial learning in order to increase overall competitiveness.

The project encompassed designing basic integrated/cross-curricular curricula with EL competences for ISCED level 2, ISCED level 3 – general education and curricula for ISCED level 3 – VET and non-formal education, and provision of assistance in the implementation of the Programs in schools. The project team has received over 45 subject and cross‐curricular preparations and over 20 project descriptions from pilot school teachers applying for the Programs. Good examples were selected and adopted by WG 1 during its third meeting and became a part of overall Programs and guidelines for its implementation.

Brak komentarzy

Skomentuj